måndag, november 16, 2009

Tävling! Vinn en dörrkrans!




Även om det är mörkt, kallt, regnigt eller snöigt ute så innebär det inte att man måste vänta till våren för att "inreda" och göra fint ute. Tvärtom! Det är kanske nu som det behövs som mest när alla blommor och löv är borta och det känns tomt och öde i trädgården.

Därför tänkte jag höra vad ni läsare har för tips och idéer för att "inreda" era trädgårdar, balkonger eller uterum nu när det är som mörkast ute. Jag lottar ut en dörrkrans till en av er som skriver en kommentar till det här inlägget med ett tips eller idé om vad man kan hitta på. Titta gärna in i butiken Inreda Ute och tipsa om hur ni kan använda någon av våra fina saker att inreda med.

Tävlingen pågår till lördagen den 5:e december. Vinnaren dras söndagen den 6:e december.

PS! Om du vinner - vill du ha en krans med hjärtan eller en snögubbe? Skriv vilket du önskar i inlägget.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken underbar tävling!:-)Så jättesöta kransar du lottar ut!
    Jag vill förstås gääärna vara med och länkar i min blogg(höger):-)))
    Ja...själv har jag ljuslyktor tända, en mindre zinkbalja med äpplen(fick en hel kasse av en vän), färgglad kruka med ljung (eller annan växt),ljusslingan ska upp nu när det börjar närma sig advent, och ett sött fågelbord med mat till de 'bevingade' och kvittrande små. Jag önskar mig gärna hjärtkransen om jag blir en lycklig vinnare.
    Ha det riktigt gott! /Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Åh, vilken trevlig tävling. Jag och sambon vill gärna vaa med.
    Om vi vinner vill vi ha en krans med hjärtan.

    Vi är nyblivna husägare och har ännu inte hunnit inreda särskilt mycket ute. Men vi har fått upp en ljusslinga (idag) och så har vi fått jättefina eldkorgar i inflyttningspresent. Det blir toppen till jul och nyår.
    Från din butik skulle jag gärna vilja ha någon av ljuslampetterna att hänga på vår altan. Den är dock full med skräp just nu men den dag vi får ordning så det går att sitta där skulle det vara fint. Jag blev också väldigt sugen på gjutjärnsljusstaken.

    jag har också tipsat om din tävling på vår gemensamma blogg:
    http://www.vuxenp.blogspot.com

    SvaraRadera