torsdag, februari 11, 2010

Våren kan inte vänta!

I morse var det minus 16 grader när jag steg upp, årets kallaste natt. Likväl så märks det att våren är på gång. Fåglarna sjöng i morse trots kylan. Visserligen bara en kort stund innan de var tvugna att leta mat igen, men i alla fall.

Och det vackra vårvädret gjorde mig så inspirerad att jag var tvungen att gå ut och börja inreda. Jag kunde inte vänta längre med att hänga upp min nya mobil. Just nu hänger den i klematisen vid husknuten, men när snön är borta och klematisen skall klippas får jag hitta en annan plats till den.

-
Mobil från Inreda Ute, 259:-.
-
Den fina mobilen är handgjord och kommer från Trådspira och är gjord av rostfri tråd, så det är inga problem att ha den ute.
-

-


Efter mer än sex veckor sa jag adjö till mina vaxblommor. Fantastiskt med snittblommor som står så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar