söndag, augusti 15, 2010

Tack ...




... till Carina som har bloggen Frejdas torp, hon har gett mig en "award". Första gången jag får en och det verkar vara ett kul sätt att sprida adresser till lite roliga bloggar.
-
När man får en award skall man skicka den vidare till sju andra bloggar som man läser eller följer. Jag är ingen stor bloggläsare och några av dem jag brukar läsa är stora "proffsbloggar" men jag kan tipsa om följande fyra bloggar som jag tittar in till ibland och skickar därmed "awarden" vidare till dem:
-

Tyras trädgård : där hittar man allt man behöver veta om att odla grönsakser, örter och blommor (många bra länkar).
-
Blomster-tips: en söt blogg som tipsar och skriver om massor av blommor.
-
Inas lilla trädgård: skriver lite blandat om sin trädgård.
-
Isis drömmar: en ny bekantskap. Skriver om blommor och sin trädgård, många fina bilder.

2 kommentarer:

  1. Tack för awarden! Vad roligt att du gillar min blomster-tips blogg!
    Ha en fin kväll! / Irene

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket. Va´ överraskad och glad jag blir:-)))) Fin blogg du har ...Ska kika lite mer. Kram

    SvaraRadera